1.3 Besloten Facebookgroep

Zoals eerder aangegeven is deze module ‘Taillestrik’ ontstaan als onderdeel van het Leslokaal ‘Jurk in 1 dag’. Ook als deelnemer van de module ‘Taillestrik’ wordt je toegelaten tot de besloten facebookgroep. De facebookgroep is een veilige omgeving waarin je onbeperkt vragen kunt stellen, meelezen, foto’s delen of gezellig kunt kletsen met medecursisten. Meld jezelf dus even aan bij de besloten Facebookgroep van het Leslokaal ‘Jurk in 1 dag’.

Ik (Linda) doe mijn best uiterlijk binnen 48 uur je vragen te beantwoorden. Mocht ik hier onverhoopt niet toe in staat zijn, dan laat ik jullie dat natuurlijk weten (tijdens vakanties bijvoorbeeld). Maar mocht ik niet in staat zijn snel te antwoorden, dan kan een medecursist je wellicht al helpen.

Het kan ook zo zijn dat iemand anders dezelfde vraag al heeft gesteld en je dus het antwoord op jouw vraag al kunt vinden in één van de gidsen. Daardoor hoef je dus niet op mij te wachten. Het is daarom ook belangrijk dat je je vraag (indien mogelijk) in de juiste Gids in de groep plaatst. Zo bouwen we met elkaar een mooi naslagwerk op en helpen we elkaar. Neem af en toe gewoon eens een kijkje.

In de facebookgroep vind je diverse gidsen. Zoek de gids op welke bij jouw vraag past. Plaats je vraag in het betreffende hoofdstuk wat aansluit qua titel van je cursus.

Hou er rekening mee dat alle informatie zichtbaar is voor iedereen die toegang krijgt tot deze groep. Ook cursisten die eerder of later een module volgen. Ten slotte kun je namelijk ook van elkaar heel veel leren.

Naast leren is het natuurlijk ook onwijs leuk om resultaten van elkaar te zien. Schroom dus niet om je gemaakte kledingstuk te tonen in de groep.

Gebruik deze groep alstublieft op de juiste manier. Wees lief en respectvol naar elkaar toe en maak er met elkaar wat moois van.