9.9 Eindresultaat

Jaaaa, Jaaaa, Jaaa, nog even een strijkboutje over je hals, zomen en je gehele jurk en hij is KLAAR!!! Je hebt een jurk gemaakt, volledig op je eigen maten en naar je eigen wensen! Whoopie, tijd voor een vreugde dansje. Ik ben ontzettend trots op je en ben heel nieuwsgierig wat je ervan gemaakt hebt. Zou je het met me willen delen?

Natuurlijk wil ik graag meer mensen net zo blij als jou maken met dit leslokaal ‘Jurk in 1 dag’. Ik zou het heel tof vinden als jij mij hier een handje mee wil helpen! En dat kan heel eenvoudig. De beste manier om anderen enthousiast te maken is hier gewoon over vertellen.

Dat kan face tot face, maar ook door trots een foto van je resultaat te showen op Facebook of Instagram, maar ook in de Besloten Facebookgroep. Gebruik dan in je berichten de hastags #traininganydress #leslokaaljurkin1dag en tag @anydress, dan kan ik ook zien hoe blij je met je jurk bent.

Laat je liever alleen mij het resultaat zien of ben je beter in woorden dan in beeld en schrijf je liever een review dan is dat natuurlijk net zo tof.

Haal het beste uit je foto met deze handige tips:

1. Draai lichtjes je heup naar voren voor een flatterend en natuurlijk effect.
2. Plaats één hand nonchalant op je heup voor een zelfverzekerde uitstraling.
3. Kijk niet recht in de camera, maar laat je blik iets afdwalen. En als je dat niet prettig vindt kijk dan gerust een andere kant op.
4. Verplaats je gewicht naar één been om je lichaamshouding meer ontspannen en elegant te maken.
5. Plaats je voeten lichtjes uit elkaar voor een dynamische en aantrekkelijke pose.
6. Kies voor een sfeervolle of nette rustige achtergrond die jouw foto naar een hoger niveau tilt.
7. Zoek naar een plek met natuurlijk licht, zoals bij een raam of in de schaduw, om harde schaduwen te voorkomen en je gezicht op een flatteuze manier te belichten.
8. Sta rechtop met je schouders ontspannen naar beneden. Hierdoor oogt je lichaam langer en straal je zelfvertrouwen uit.
9. Probeer verschillende hoeken uit om te ontdekken welke het meest vleiend zijn voor jou. Soms kan een lichte verandering in perspectief een groot verschil maken.
10. Voel je niet gehaast tijdens het maken van de foto. Ontspan en neem een paar ademhalingen voordat je laat afdrukken. Zo kun je natuurlijkere en spontanere foto’s maken.
11. Voeg eventueel wat accessoires toe die bij jou passen, zoals een hoed, sjaal of zonnebril. Dit kan je foto een leuke en grappige uitstraling geven.
12. Een oprechte glimlach straalt altijd positiviteit uit. Denk aan iets leuks of grappigs om een echte glimlach op je gezicht te toveren.
13. En last but not least! Wees jezelf. Wees trots op wie je bent en het resultaat wat je hebt bereikt..

Met deze 13 tips lukt het je vast om leuke foto’s te maken van jouw zelf genaaide jurk.